CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 15, 2012

~Victoria's Secret; apa yang paling saya suka?~



Setiap kali membeli walaupun kita yang mengeluarkan duit tapi bila dah lepas bayar rasa macam dapat hadiah dan begitu dihargai.  Siapa yang tak suka ye tak?

Orang kata biar kalah membeli..Eceh!

Tapi apa yang saya beli tu murah jerk..Yang pasti bila dah bayar, "eh, aku ni dapat hadiah ke?"..Yeehhaaaaa

Bukan konsep buy 1 free 1 tau!

Ni konsep dia lain sikit.  Macam ni: "bila kita beli barang, dia akan masukkan dalam paper beg VS la kan..mesti ada yang kata ala normal la tu. Tapi yang ni dia siap balut, not really balut la tapi dia akan letakkan 2 keping kertas (2 color) dan letakkan dalam paper bag tu.  Then, dia siap semburkan minyak wangi yang sungguh wangi pada  paper bag kita tu"... Best kan??



Mungkin orang kata ala biasa je (again) sebab tak mengalami tapi bagi saya macam sungguh "WAHHHHHH" cenggitu..Jakun?? Mungkin kot!!

Tapi bila fikir balik, konsep dia tu sungguh bagus dan so far saya belum jumpa lagi kat mana-mana kedai.

Cumanya kalau dipraktikkan di kedai biasa mungkin akan menambahkan kos kot..Kos paper bag, kos kertas 2 keping dan juga minyak wangi!!!

Disebabkan saya suka konsep Victoria's Secret tu, next time nak masuk lagi kedai tu...Sebab suka  dan nak beli lagilah supaya rasa dihargai dan sungguh tak terasa duit ku melayang-layang di bawa angin..Hahahaaaa

p/s:  Ataupun mungkin certain customer je kot yang dia orang treat macam tu kot? Ntah...







No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...