CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 18, 2011

~majlis persandingan - siri 1 ~

Dek kerana masa senggang di tengahari Jumaat yang mulia ni, aku pun dengan bangganya melapangkan fikiran sambil mengetuk-ngetuk keyboard ni nak bercerita tentang majlis persandingan yang dah berlangsung lebih kurang 3 minggu lepas...kiranya masih fresh lagi lah kan!

Tema majlis perkahwinan adalah biru turquoise dan yang penting "simple"...jadinya untuk menyelaraskan penataan warna dan ke"simple"an tersebut, pelamin aku nak color yg contra so that xde lah sama sebijik cam color baju aku nanti..atau nanti org susah nak bezakan aku dengan pelamin dah color kita org sama je..turquoise and turquoise..oh noooo!!!...so untuk menaikkan seri pengantin pelamin aku decide latar belakang pelamin color putih cam ni ha..


Bilik pun sama jugak..agar color x caca marba dan lari dari tema sangat jadinya aku pilih color2 yang selamat je, again yang penting simple and sedap mata memandang...x terlalu crowded sampai buat aku rimas!


Hiasan meja makan berdamai pun simple jugak macamana yang aku request kat mak andam...Actually memang dari mula lagi aku cakap kat dia "kak, saya nak majlis saya nanti simple2 je ye.." Jadinyer ini hasil kesimpelan hiasan tersebut dan yang penting x lari dari tema...


Bila masuk bab hantaran, kali ni aku tempah je.. Malas nak buat dah..x sempat coz banyak lagi benda yang aku kena buat...Ikutkan hati memang nak buat sendiri..nak jugak lah ada personal touch kan tapinya dek kerana busy maka x dapatlah nak nolong...Barang hantaran ni aku tempah kat Air Hitam je..pun aku request kat dia yang simple je.. Anggaran untuk 6 dulang hantaran dan 2 bakul adalah sekitar RM120 je... Aku datang sekadar bawak diri, barang yang aku dah beli n duit je..Senang!!!


Sekian untuk kali ini...jumpa lagi di lain entry (^______^)

1 comment:

mama-syira said...

dah namanya best fren, kaler tema pun kena lah sama turquiose ye? hehe.

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...