CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 22, 2011

~ 1 bulan 22 hari ~

Hari ni Selasa, 22hb Februari 2011, maka:

Genaplah 1 bulan 22 hari aku berulang-alik dari Shah Alam - Putrajaya - Shah Alam...
Genaplah jugak 1 bulan 22 hari aku berkhidmat di JPA Putrajaya....
Genaplah jugak 1 bulan 22 hari aku bangun dari tidur jam 5.30 pagi...
Genaplah jugak 1 bulan 22 hari aku keluar bekerja jam lebihkurang 6.30 pagi setiap hari (dimana rakan-rakan serumah masih diulit mimpi indah)


Dengan genapnyer 1 bulan 22 hari tersebut, maka esok tiada lagi perkara-perkara seperti di atas kerana hari ini merupakan hari terakhir aku berulang alik Shah Alam - Putrajaya - Shah Alam, berkhidmat di JPA Putrajaya, bangun dari tidur jam 5.30 pagi dan keluar bekerja jam 6.30 pagi..

Sekian... (-_-)

No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...