CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 10, 2011

~ sungguh aku GERAM ~

Perkataan GERAM di atas memang sengaja aku buat huruf besaq sebab sesungguhnya aku memang tengah GERAM sebab computer ni dah meneutralkan semua folder gambar aku dlm external hard disk ku ini...abis semua ilang gambaq aku!!!suka suki ati ko je ilangkan gambaq aku yg cun melecun ituewwww!!!  Abis terbantut terus mood aku nak menghupdate citer sekitar majlis persandingan minggu lepas!!


KUANG AJAKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!

GERAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!

2 comments:

She said...

waduhh2!! geram banget dong kalo gitu citernye...

p/s : sila humban pc itew ke ladang gadong...:p

~♥ OjaAmran ♥~ said...

kak shima: memang geram yg teramat sangat...abis gambar saya yg cun dan meletupss semua hilang..niat dihati memang nak humban ke ladang gadong tapi nti gomen marah plak...muahhahahaa

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...