CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 16, 2011

~ 14 Februari 2011 ~

14 Februari 2011....

Ok, jangan salah faham ye...ini bukan bermaksud Valentine's Day... tapi ianya adalah bermaksud:

"Saya telah genap sebulan bergelar isteri"


Mungkin jugak ada yang beranggapan "eleh, tu pun nak bagitau" atau mungkin jugak ada yang kerut-kerut dahi kata "eh, bukan ke dia tu baru je bersanding 5 feb ari tu..apehal dah sebulan"...Ha, ni mesti x baca entry yang dulu ni.. Diulangi-diulangi:  saya nikah awal ye..huhu

Ekhem..ekhem..Tujuan mewar-warkan bukan nak hover tau tapi cumanya saje jer.. Yelah diam tak diam ghope2nyer dah sebulan dah kan...tapi kenyataannya saya kadang tu masih lagi tersyasyul memanggil En. Hubby (terutamanya bila borak dengan kawan2)...kadang tu terkeluar "boyfriend" and kadang tu pulak "cousin"...huhu

Apepun, saya ingin mengucapkan tahniah kepada diri saya sendiri dan selamat ulangtahun yang ke-sebulan!

p/s:  Perbualan biasa kami suami isteri mesti ada je terselit soalan-soalan "kita dah kawin kan?" atau "x sangka kita dah kawin kan" atau "ye ke kita dah kawin ni?"...

No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...