CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 29, 2013

~Saya dah mengundi~


Macam saya saya cakap kat entry lepas, saya ni adalah pengundi awal.

Jadi sebagai rakyat Malaysia yang jauh di sini saya pun bangun seawal pagi goreng cekodok sebagai breakfast supaya perut kenyang dan hati riang, maka seterusnya bolehlah memangkah tanpa tangan mengigil-gigil ye rakan-rakan..Itu merupakan tips hari ini..Muahahahaa :)



Look at our face, we are so happy kan? Second pic tu nampaknya anak kami yang terlebih happy.  Tak kisah la, kalau Zara happy kami lagi happy tengok dia happy..


No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...