CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 8, 2011

~~ Part 1: KLIA - Charles de Gaulle, Paris - Sheremetyevo Airport, Moscow ~~

Dikesempatan yang x seberapa nak ada ni nak citer pasal citer-citer sepanjang perjalanan seperti tajuk di atas..Baiklah citer-citer tersebut adalah seperti berikut:

1.  De Palma Cafe, SACC Mall

Bertolak dari Johor dan sampai ke Shah Alam (transit umah cousin jap b4 g KLIA) jumpa Puan Norhani Mohamad Ihsan, Encik Megat Mazlan dan Cik Puteri Marissa Balqis di De Palma Cafe, SACC Mall..dah lama dah plan nak jumpa tapi x terjumpa2..kami semua pun busy..jadinyer di minit-minit terakhir ni kami pun membuat plan kilat..Akhirnya berjumpa lah kami di saat-saat terakhir sebelum aku berlepas ke Moscow..

Hubby saya org yg paling gelap sekali..huwaa :(
TQ Hani for the gift..topi itu sangat berguna menghalang snow dari kena muka..muffler itu begitu enak di leher.. :D
2KLIA Airport

Sampai KLIA dalam kul 9.00 malam as our flight to Paris at 23.40 pm..Better early kan, dari lambat kang ada pulak aral tengah2 jalan dah haru tertinggal flight nanti..sape nak jawab kang..kami lepak-lepak, borak-borak among us..yelah nanti lama pulak tak jumpa..rindu babe kat family..dah la aku ni anak bongsu plak tu..Masa borak2 boleh bantai gelak2 lagi...tapi bila nak check in, salam peluk cium abis air mata keluar x leh tahan2 lagi..especially bila salam n cium mak..lagi la aku haru (tengah menaip ni pun tetiba sedih pulak)..Aku minta akak2 and abang aku janji jaga mak bagi pihak aku..xleh nak sambung citer, nak nangis dah...

akan merindui kalian semua....
keluarga saya yang tersayang...
thanks for coming..love u all..
thanks for coming untuk pasangan bahagia ni..will be missing u all!!!
p/s:  cerita ni akan ada sambungan tau!!! (-_-)

2 comments:

Anonymous said...

piwettt ojaaa!!uitss hilang rindu sikit bile bace blog ko ni,hihihi..good job dear,keep updating bebeh!!i'm gonna be your loyal reader!!love u my fren!!muah!!:)

~♥ OjaAmran ♥~ said...

wah..wah...Cik Afrah Rahman in d house..i loikeee..hahahaha :D
miss you babe, mane la ko ni pegi..waduh2 busy bangat..

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...