CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 10, 2011

~~ dinner bersama idola saya; Tun Mahathir & Tun Siti Hasmah ~~

Semalam petang kami menyambut ketibaan mantan Perdana Menteri Malaysia; Tun Mahathir dan Tun Siti Hasmah....Delegasi Tun ke Rusia ni adalah di atas jemputan Kerajaan Rusia...dan jamuan makan malam ni adalah salah satu aturcara yang dah diprogramkan sepanjang lawatan Tun ke sini...

beratur menyambut ketibaan deligasi Tun...

mula-mula Tun masuk dulu..sambil diiringi oleh Dato Duta kami..

bergambar itu harus! ;D
makan malam kami diiringi oleh alunan music dari mereka..wahhh!!
eh? eh?
 Aku antara yang paling gumbira sekali sebabnyer sepanjang dok kat Malaysia..nak tangkap gambar Tun pun x dapat, nak bergambar lagilah jauh sekali..inikan lagi nak bersalam aduh mak!!! Tapi 2 minggu je sampai kat Moscow ni terus berpeluang tangkap gambar, ambik gambar dan yang paling best dapat salam Tun..bukan dengan Tun ajer tapi dengan isteri Tun sekali...rezeki aku kan!!! (^_^)

bergambar dengan Perwakilan...
kena adil, tadi perwakilan..yang ni dgn lelaki je pulak...fair & square!
Akceli esok (Jumaat) kami ada perjumpaan lagi dengan Tun Siti Hasmah...so boleh amek gambar manyak2  lagik...hoooreeyyyyyy!!!


p/s: he's my idol!! teater dia pun aku tengok tau!!!

3 comments:

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

wahhhh!! sonotnye oja...kim salam dgn Tun...^__^

~♥ OjaAmran ♥~ said...

Kak Shima: memang sonot sgt kak!! nak print besar2 gambo dgn Tun then frame...kenangan tuh...akak cane? dah ada panggil lum ni?

NeenaAnuar said...

best2.. untung Oja! nanti jgn lupa sharing2 lagi yerr... ;)

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...