CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

~3 hari MC~

Ha'ah!! Dah 3 hari dah aku MC..sebab musabab MC adalah disebabkan DEMAM PANAS.  Tapi dah hari ketiga pun demam masih belum kebah lagi..tapi alhamdulillah suhu panas dah menurun..

Awatnyer demam lambat kebah ye? Adakah mungkin disebabkan aku x mendapat ubat-ubatan yang sepatutnya yang macamana org demam patut dapat? Ermmm...betoiii..betoiiii... Doktor cuma prescribe kan aku Panadol untuk demam, selsema, sakit kepala...and satu lagi Aquamaris Nasal Spray untuk meng'unblock'kan hidung yang tersumbat je nihhh. Doktor kata dia cuma boleh bagi ubat-ubatan yg paling minimum sekali dan aku pun kena amek ubat tu dgn kadar yang paling  minimum jugak..Banyakkan berehat and jangan keluar rumah!

p/s:  cun2 time aku MC ni pulak Hitler's Anniversary..mmg sesuai sangat tuk foreigners cam aku ni ha..x keluar dan duduk rumah diam2, kang x pasal2 kena pulak hempuk dgn mamat2 skinhead!!horror!!!

No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...