CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 20, 2010

~~tukar~~

mungkin dah sampai masanya untuk aku pindah dan tinggalkan tempat yg dah masuk 13 tahun aku jadi penghuninya...before ni pun memang rasa nak pindah tapi berat hati..tapi sejak dua menjak ni memandangkan en. tunang aku selalu je suruh pindah balik JB dan memikirkan segala kemungkinan2 yg ada..jadi keputusan nekad telah dibuat dan akhirnya "surat permohonan pindah" telah di sign dan di bawa ke pihak atasan untuk tindakan selanjutnya...

erm..agak2 berapa lama la yerk proses nak pindah ni?..aritu dah call tp katanya kat JB setakat ni xde kosong..huwaaaa

p/s:  will be missing Midvalley, Sunway Pyramid, The Curve, Jusco Bukit Raja, Sogo, Jalan Tar, One Utama...uhuk uhukkkk :(

4 comments:

laila said...

akhirnya balik jgk ko kat kg halaman..."welcome home my friend"....aku plak yg kena transfer kat sane next year...huk hukk hukkkk

Ms Pearl said...

ala...oja......bosannya.....
i always tau you are in shah alam tho tak jumpa selalu

ini i tahu someday you'll be in johor like forever.....huaaaaaa


i guess midvalley, the curve, jaya jusco, one utama, sogo semua semua tu akan merindui you hehehe!

mama-syira said...

huhuhu
takde lah lagi perjumpaan birthday kita. :(

~♥ OjaAmran ♥~ said...

Laila - ala, ko ni kan aku nak balik ko plak nak pindah..hukhukhuk...

Ms Pearl - ofis kita dekat2 je kan..tp jarang jumpa coz masing2 pun ada commitment..rindu nak gossip mcm dulu time kat class..hehehe
p/s: bila holiday ke JB nti jgn lupa jumpa aku ye..

Mama-Syira - perjumpaan birthday tu harus, mesti kena ada..coz time tulah aku boleh turun KL..ada reason ajak bakal suami nti..hehehe

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...