CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 14, 2010

~~klinik oh klinik~~

beberapa minit lepas aku call 1 of the clinic kat area sini...tujuan menelefon adalah untuk membuat ujian HIV untuk melengkapkan borang2 nikah..memang bersemangat lah nak buat dan kalau boleh memang nak settlekan cepat and since boss pun xde hari ni tu yg nak pergi tu....

tapi malangnya bila menelefon tu aku dapat jawapan yg mcam kurang best sikit dan buat aku sentap dgn jawapan2 dari si penjawab telefon yg bersuara merdu itu...

aku:  selamat pagi, cik sya nak buat ujian hiv untuk nikah la..
clinic:  cik, maaflah kita xde borang lah..borang dah habis
aku:  borang dah habis? tapi sya dah ada borang dari jabatan agama islam..
clinic:  oh, klinik ni ada borang sendiri..cik cuba jelah datang sini tengok kita boleh buat ke tak guna borang cik tu..
aku:  ha? datang je?? abis kalau tak boleh buat macamana?
clinic:  nanti kita tengok borang tu boleh guna ke tak..kalau tak boleh cik kena tunggu borang klinik jugak!
aku:  ok abis tu bila borang nak ada?
clinic:  tak tau lah cik...

ermmm...jawapan tipikal. tak tau..tak tau...tak tau...bukan lah nak kata x efisyen tapi ntah la...so yg jadi mangsa pelanggan2 kepada clinic itu..

p/s:  bilalah nak berubah?

No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...