CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 18, 2010

~~survey kad kahwin~~

majlis kahwin lagi 2 bulan lebih je..alamak persiapan masih ala2 je..susahnyer bila sorang kat sana sorang kat sini..nak jumpa pun jarang..dugaan betul..tambah pulak bila persiapan semua aku yg uruskan..nak harapkan "bakal en. suami"??erm..NO COMMENT!

disebabkan xde masa nak survey sana sini, jadinyer internet jadi penyelamat..ari tu photographer pun aku cari thru internet je..dah booked dah pun..SETTLE!

skrg ni pulak menguruskan kad kawin..adoyaii..setelah penat survey menyervey kat internet ni ha...so at last i've decided to choose kad at http://www.kadkahwinku.com/ harga ok gak lah..ada yg murah, ada yg mahal..so pilih jelah..dan semestinye pilihan aku yg ala kadar je harganyer, simple n ala2 menarik..x nak "hover budget"..coz banyak lagi benda nak dibayarnyer...kena beringat lah kan!! (pesanan tuk diri sendiri)

kad pilihan aku adalah jenis yg simple je mcm gambar kat bawah ni..kad emboss dia org panggil..so if xde halangan nti kad kawin yg bakal menemui korang tuk wedding aku adalah ala2 mcm ni lah ye..hehehehe (^_^)






No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...