CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 22, 2010

~~nilai 3~~

last friday aku n Shila ke Nilai 3 yg terkenal sebagai "1 STOP CENTRE UTK BARANG PERKAHWINAN"..bukan je barang kahwin yg ada tp macam2..karpet, langsir, baju, brg perhiasan rumah dan sebagainya.. ...tapi tujuan utama aku ke sana adalah mencari barang2 utk tunang dan kahwin nti...

actually ada je tempat lain i.e Air Hitam, which terletak kat negeri terchinta aku "Johor"...tp aku anak Johor yg ala2 gedix ni saje nak cuci mata jenjalan kat Nilai 3..bak kata pepatah:  jauh perjalanan luas pemandangan..ahaksss :D

odw to nilai cuaca sungguh terang dan awan cantik sekali...cakap kat Shila "panas giler mesti terbakar kulit kita jalan2 dari satu kedai ke satu kedai"...tp nak buat macamana kan..syukur lah x hujan..if x lagi susah nak berjalan..


(destinasi pertama "Thank Q")
 
(cantik2 gubahan kat sini..harga pun "cantik" gak!)

(hanya mampu "ermmmm" sahaja)

(bunga telur)


(sibuk pilih memilih)
after masuk a few kedai (Thank Q, Mayang Sari, RZ, bla..bla..bla..x ingat nama) n compare2 harga (sampai aku pening dok ingat harga mane yg murah), so i've decided utk membeli barang2 yg berkenaan di kedai ......(alamak lupa nama lah tp kedai yg first sekali)..banyak juga la hasil yg aku dapat kat nilai 3 ni...

dek kerana kepanasan dan kebahangan yg teramat sangat...kepalaku terus ting tong dan sakit yg amat sangat..drive dlm kesakitan..balik rumah ape lagi, mandi, telan actifast 2 biji dan terus ZZzzzzZzz nyenyak sampai ke pagi...

(terima kasih kerana melegakan kepala saya)

p/s:  tips tuk kengkawan, bila membeli di nilai 3 masuk la semua kedai then baru decide nak beli kat mane..takut nti menyesal pulak bila dah beli n masuk plak kedai lain ada yg lebih murah dan cantik..dan 1 lagi tips, siapa2 yg suka sakit kepala dan alahan kepada cuaca panas, anda dinasihatkan x yah gi sini nti lagi sakit kepala tahap gaban sebab tempat ni sungguh panas!!!! sekian... ;)



No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...