CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 17, 2013

~Memaafkan seseorang itu mudah tapi...~


Salam Jumaat!

Ingat tak saya pernah cerita tentang kisah paku.  Pada saya kisah paku tu adalah kisah tauladan yang sangat baik untuk diingati dan dipraktikkan dalam kehidupan seharian kita.  Sebabnya kita ni hidup berkawan-kawan, maka adalah penting untuk menjaga hati orang-orang yang berada di sekeliling kita.

Macam saya, saya ni ni orangnya senang jugak nak memaafkan kesilapan orang lain (alhamdulillah)..tapi saya bukanlah manusia sempurna, kerana setiap apa kesalahan yang dibuat oleh seseorang itu bukan mudah untuk saya lupakan.  Kiranya ia akan membuatkan saya sangat berhati-hati dengan insan tersebut.

Oh, itu bukan bermaksud saya berdendam ok!




No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...