CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 6, 2012

~Pada-Mu ku Bersujud~




Ku Menatap Dalam Kelam
Tiada Yang Bisa Ku Lihat
Selain Hanya Nama-mu Ya Allah

Esok Ataukah Nanti
Ampuni Semua SalahKu
Lindungi AKu Dari Segala fitnah

Kau TempatKu Meminta
Kau BeriKu Bahagia
Jadikan AKu Selamanya
Hamba-mu Yang Slalu Bertakwa

AmpuniKu Ya Allah
Yang Sering Melupakan-mu
Saat Kau Limpahkan Karunia-mu
Dalam Sunyi AKu Bersujud


Saya kira sudah sampai masanya untuk saya berubah menjadi insan yang lebih baik (InsyaAllah) dan adalah perlu untuk saya melakukan sebuah perubahan dalam hidup...oleh itu saya memohon:

~ Semoga Dia menguatkan saya dan menetapkan hati saya ke arah "itu"...
~ Semoga nur itu sentiasa menyinari kehidupan saya...

Amin...Amin..Amin...



2 comments:

mama-syira said...

Always mendoakan untuk kawan2 dan diri sendiri...semoga kita menjadi insan yg lebih diredhai Allah.

~♥ OjaAmran ♥~ said...

Mama-syira: amin..amin..aminnn

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...