CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 11, 2011

~~lawatan ke kilang coklat~~



Bertolak dari office pukul 2.45 menuju ke....Kilang coklat or koko (Russian pronounce cocoa cenggini ye "KAKAW" (^_^)  Nama rasmi bagi kilang ni ialah United Confectioners (brand biasa2 je..husband yang kata) yang terletak kat dalam Moscow ni jugak..Jarak l/kurang 30 km dari rumah kami..

Yang pergi hari ni kiranya second group..First group dah pergi dulu last Wednesday.. Second group ni consist of 11 people termasuk (dari kiri) Olga yang comel i.e translator kami, Marina (org kilang coklat), Kak Baiti, Kak Nurul, Kak Ilham, Kak Jamie, Kak Anipah, Sue (xde dalam gambar ialah En. Salman, suami mithali n adik Kak Ilham).


Agenda tuk hari tu dimulakan dengan cerita pasal sejarah "kakaw" dan jugak kilang tu..dan seterusnya melawat ke production area..Untuk pengetahuan umum, kamera adalah tidak dibenarkan in the production area. (Eleh, camlah kita nak tiru cane dia buat cekelat)..

muka dah kenyang makan coklat
Habis tour dalam pukul 5.00 petang, so acara seterusnya adalah pergi ke kedai coklat yang terletak kat entrance..Adalah beli some coklat yang rasa dia agak boleh tahan..coz yang lain tu taste dia out!! x sodap.. Lagipun beli bebanyak Hubby bukan makan sangat..membazir kan x elok.. ;p


  

Agak-agak semua pun dah puas beli coklat, so apa lagi balik la kan... Nampak x kat tangan memasing semua ada hasil tangkapan yang merupakan coklat-coklat belaka, tapi ada jugak souvenir lain mcm bookmark, buku nota kecik, puzzle pun ada tau!!





No comments:

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...