CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Love Has Tied Our Hearts Together

Daisypath Anniversary tickers

My Little Princess

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 23, 2014

~16 Tahun Bersama~


Rasa baru je kami grad sama-sama kat UiTM dulu.

Seronok masa mula-mula jadi student dulu.. Masing-masing tak kenal sesama sendiri.

Kerun kelakar.

Farah tegas dan suka bebel.

Anis suka masak.

Saya? Hahahaha

Tak sangka sekejapan je rupanya dah 16 tahun usia perkenalan kami.

Semua pun dah dewasa.

Semua pun dah berkerjaya.

Dan semua pun ada life masing-masing.

Susah nak cari masa untuk berjumpa walaupun Kerun kat Meru, Farah kat Klang, Anis kat Shah Alam dan saya di Putrajaya.

Dia punya susah tu macam sorang kat Benua Afrika, sorang kat Tanah Arab, sorang kat Antartika dan sorang lagi dah macam PM.

But at last, dapat jugak tarikh! Fuhhh!

Bertempat kat rumah Farah, 19.4.2014 @ 3.30 pm, tapi semua sampai lambat.  Champion dari dulu sampai sekarang ialah Kerun walaupun at first saya tersalah cakap kata pukul 2.30..Hehehe (^_^) tapi dia jugak yang paling lambat. Eh..Ehhhh..

Seronok! Walaupun tak lama tapi cukup untuk kami bertukar-tukar cerita.  Insya-Allah nanti kita jumpa lagi ye.

Menu potluck yg simple :)

Anis prepare cake birthday..malu, dah tua *wink*

Potret bersama harus ada..syirah dpt masuk, irfan tgh main

Hugs for Auntie Anis..aka Ummi Anis

Hugs for Auntie Farah..aka Mama Farah

Hugs for Auntie Kerun...aka Ibu? ;)


p/s:  Kerun promise next gathering nak buatkan bihun tomyam.  I is excited (^_^)



5 comments:

Miss Brenito said...

kat putrajaya kat mana???? wah, sonok la dah balik mesia

~♥ OjaAmran ♥~ said...

Miss Brenito:
for d moment dok precint 9..keje parcel a :)

Maz said...

Rasanya bila dah balik Malaysia lagi la tak sempat nak tulis kat blog ni kan Oja hehehe.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Watch movie free said...

Comelnya budak ni :)

Asmaul Husna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...